Opis szkolenia

Szef sprzedaży rzadko widzi swój zespół w komplecie, za biurkami, w siedzibie firmy. Co więcej, gdyby go widział, byłby sfrustrowany, że handlowcy „nie pracują” (skoro nie są w terenie). Zespołem rozproszonym zarządza się zdecydowanie inaczej niż zespołem „normalnym”. Wykorzystujesz inne narzędzia komunikacji, częściej pracujesz indywidualnie z jednym handlowcem niż z grupą. Taka sytuacja zarządcza wymaga kilku technik i co najmniej kilku narzędzi, z którymi zapoznasz się na naszym szkoleniu.

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  1. Narzędzia szefa sprzedaży
  2. Kluczowe umiejętności szefa sprzedaży
  3. Techniki motywowania handlowców do pracy
  4. Metody wspierania handlowców
  5. Prowadzenie coachingu w terenie
  6. Dawanie informacji zwrotnej, planowanie działań rozwojowych handlowca
  7. Wspieranie handlowców w organizacji czasu i planowaniu sprzedaży
  8. Efektywne raporty – jak sprawić, aby raporty twoich handlowców nie były tylko „laurką” dla przełożonego
  9. Odkrywanie i wzmacnianie talentów sprzedażowych
  10. Skuteczna rekrutacja i wdrażanie nowych handlowców do zespołu

Dla kogo?

Szkolenie jest przeznaczone dla osób zarządzających zespołem sprzedaży (rozproszonym w terenie).
Zapytaj o to szkolenie

Ekspert prowadzący to szkolenie

Katarzyna Jędruszczak

Zarządzanie | HR | Zarządzanie sprzedażą | Sprzedaż i obsługa klienta

Moim ulubionym zawodowym słowem jest „konkret”, a dewizą biznesową - taka współpraca z Klientem, po której Klient zdecydowanie i z pełnym przekonaniem poleca mnie innym. Ze szkolenia musi wynikać zmiana wraz z planem wdrożenia jej w życie.

Doświadczenie zdobywałam realizując przez ostatnie 10 lat kilkaset projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projekty i wdrożenia systemów ocen, systemów rekrutacyjnych (w tym Assessment Centre), systemów motywacyjnych, strategii szkoleniowych, systemy tzw. „zarządzania kompetencjami”. Na stałe współpracuję z kilkoma firmami szkoleniowo-doradczymi. Jestem wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej i SGH, autorką artykułów (m.in. dla gazety MSP oraz Gazety Prawnej), konsultuję projekty start-up’owe.
Poza pracą jako trener pracowałam jako handlowiec, HR Business Partner oraz dyrektor sprzedaży.
Moje kwalifikacje potwierdzają również: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów.

Zapytaj o to szkolenie

Metodyka prowadzenia szkolenia

Szkolenie koncentruje się nie na zarządzaniu „w ogóle”, ale na specyficznych technikach „zdalnego” zarządzania zespołem.
  • Dowiesz się:
  • Jak adaptować techniki zarządcze do sytuacji zarządzania „na odległość”.
  • Nauczysz się:
  • Odpowiednio planować zarządzanie swoim zespołem, tak aby był zmotywowany i realizował cele sprzedażowe.
  • Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

    Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

    *niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą