Opis szkolenia

Brak konfliktu to nie definicja edenu, ale wyraz zupełnego braku relacji i więzi między stronami. Sam konflikt to coś naturalnego i pożądanego. Inaczej jest jednak z technikami rozwiązywania sytuacji konfliktowych. Zwłaszcza, jeżeli jest się szefem i zarządza się indywidualistami albo osobami o odmiennych osobowościach. Proponujemy szkolenie, którego celem jest wesprzeć menadżerów w zakresie tzw. zarządzania konfliktem.

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  1. Psychologiczne podstawy konfliktu; podział konfliktów
  2. Konflikty w miejscu pracy – rodzaje i charakterystyka
  3. Dobór osób do zespołu – czy określone role zespołowe są mniej lub bardziej konfliktowe?
  4. Najważniejsze konstruktywne zachowania przełożonego w czasie konfliktu; jakie zachowania przełożonego są błędne
  5. Najważniejsze umiejętności w rozwiązywaniu konfliktu – umiejętność „zdejmowania czapy konfliktu” oraz oddzielanie stanowisk od interesów
  6. Style i strategie radzenia sobie z konfliktami (podejście Thomasa-Killmana)
  7. Zastosowanie mediacji szefowskich
  8. Rola przełożonego po ustaleniu rozwiązania konfliktu
  9. Budowanie w zespole współpracy (zamiast rywalizacji)
  10. Rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktu u podwładnych

Dla kogo?

Szkolenie jest przeznaczone dla szeroko rozumianej grupy osób zarządzających.
Zapytaj o to szkolenie

Ekspert prowadzący to szkolenie

Katarzyna Jędruszczak

Zarządzanie | HR | Zarządzanie sprzedażą | Sprzedaż i obsługa klienta

Moim ulubionym zawodowym słowem jest „konkret”, a dewizą biznesową - taka współpraca z Klientem, po której Klient zdecydowanie i z pełnym przekonaniem poleca mnie innym. Ze szkolenia musi wynikać zmiana wraz z planem wdrożenia jej w życie.

Doświadczenie zdobywałam realizując przez ostatnie 10 lat kilkaset projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projekty i wdrożenia systemów ocen, systemów rekrutacyjnych (w tym Assessment Centre), systemów motywacyjnych, strategii szkoleniowych, systemy tzw. „zarządzania kompetencjami”. Na stałe współpracuję z kilkoma firmami szkoleniowo-doradczymi. Jestem wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej i SGH, autorką artykułów (m.in. dla gazety MSP oraz Gazety Prawnej), konsultuję projekty start-up’owe.
Poza pracą jako trener pracowałam jako handlowiec, HR Business Partner oraz dyrektor sprzedaży.
Moje kwalifikacje potwierdzają również: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów.

Zapytaj o to szkolenie

Metodyka prowadzenia szkolenia

Szkolenie nie jest przeglądem podejść do konfliktu oraz analizą jego przyczyn. Zajęcia są warsztatami uczącymi kilku skutecznych technik rozwiązywania sporów i rozładowywania spięć w zespole.
  • Dowiesz się:
  • - Jak działają mechanizmy mediacyjne i techniki rozwiązywania konfliktu
  • Nauczysz się:
  • - Pełnić rolę mediatora w sytuacji konfliktu w twoim zespole
  • - Radzić sobie z emocjami podczas konfliktu w twoim zespole
  • Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

    Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

    *niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą