Opis szkolenia
Uczestnictwo w zajęciach pozwala na odkrycie potencjału dotyczącego procesu przedstawiania pomysłów, projektów i idei. Uczestnicy przechodzą przez cały proces tworzenia prezentacji, w którym kwestia budowania slajdów i narracji jest elementem wtórnym. Szkolenie bazuje na autorskiej metodzie Idea Value Propositon, opartej na doświadczeniach z zakresu prezentacji biznesowych realizowanych w modelu Elevator Pitch oraz na badaniach w zakresie psychologii poznawczej.
Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:
Dla kogo?
Szkolenie jest kierowane do wszystkich osób, które w swojej pracy zawodowej komunikują idee i prezentują projekty klientom zewnętrznym, wewnętrznym i zespołom. Szczególnie wartościowe dla menadżerów z zespołów R&D. Ważne dla osób, które korzystają z prezentacji jako narzędzia komunikacji wizualnej. Dla menadżerów, kierowników zespołów, przedstawicieli, pracowników działów marketingu, promocji, reklamy i PR. Każdy, kto za pomocą wystąpień chce lepiej sprzedać swój pomysł, projekt, produkt czy usługę skorzysta z praktycznych wskazówek i wiedzy.Ekspert prowadzący to szkolenie
Metodyka prowadzenia szkolenia
Na tym szkoleniu nie będziemy uczyć, jak zrobić gest ekspercki i nie będziemy powtarzać banałów dotyczących komunikacji werbalnej i pozawerbalnej. Nie będziemy na siłę zmieniać nawyków, lecz odkryjemy potencjał w nich ukryty. Nauczymy, że istota prezentacji tkwi w pomyśle i w tak zwanej propozycji wartości. Przekonamy, że przy odpowiednim nastawieniu i obudzeniu kompetencji, bez względu na warunki można z przekonaniem przeprowadzić narrację i trafić w sedno. Dowiesz się: - jak działa proces poznawczy - jakie są istotne elementy dla każdej narracji - co to są elementy emotogenne - jak dobierać archetypowe symbole poprawiające komunikatywność - jak skutecznie stosować metafory - jakie są wzorce w narracji i elementy storytellingu Nauczysz się: - formułować najistotniejsze wartości w obszarze projektu - tworzyć wartościową angażującą narrację - angażowania uwagi odbiorcy - doboru warstwy wizualnej i werbalnej odpowiedniej dla typu narracji - posługiwania się schematami tworzenia treści - doboru obrazów i fontów do prezentacji - doboru rekwizytów i wzmacniani przekazu - wglądu i prawidłowych wzorców w komunikowaniu idei