Opis szkolenia
Żaden zespół nie będzie dobrze funkcjonował bez efektywnej komunikacji. W organizacjach to właśnie komunikacja i przepływ informacji są wskazywane jako główne problemy i przeszkody w pracy. Podczas szkolenia zajmiemy się nie tylko samymi schematami komunikacji, ale zwrócimy uwagę na komunikatywność idei. Uczestnicy poznają i przećwiczą kluczowe techniki efektywnej komunikacji oraz będą doskonalić umiejętności prezentowania swojego stanowiska w sposób jasny, czytelny i efektywny.
Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:
Dla kogo?
Szkolenie jest kierowane do wszystkich osób, które w swojej pracy zarządzają zespołami i komunikują się z nimi. To również doskonała oferta dla wszystkich osób, które chcą nabyć umiejętności efektywnej komunikacji w zespole, a także nauczyć się zachowania asertywnego.Ekspert prowadzący to szkolenie
Metodyka prowadzenia szkolenia
Na tym szkoleniu nie będziemy zajmowali się definiowaniem po raz kolejny procesu komunikacji, nie będziemy rozszyforwywać pojęć asertywności i poznawać narzędzi komunikacji werbalnej i pozawerbalnej. Będziemy pracować na twoich zadaniach i bazować na twoich doświadczeniach, z pominięciem abstrakcyjnych scenek, które nijak się mają do rzeczywistości w twojej firmie. Poznamy wagę pytania „Dlaczego?” i nauczymy się, jak skutecznie komunikować nasze pragnienia i oczekiwania. Dowiesz się: - jak działa mózg i dlaczego warto działać w zgodzie z tym schematem - dlaczego wciąż popełniamy błędy w komunikowaniu idei - dlaczego mapa to nie terytorium - jak postrzegają świat inni i jak to wpływa na proces komunikacji w zespole - jakie są bariery w komunikacji w 21 wieku Nauczysz się: - jak wypracować swój styl komunikacji - jak wzmacniać swój przekaz - jak optymalizować komukację w zespole - jak stosować sprawdzone modele i techniki - jak wykorzystywać narzędzia optymalizacji komunikacji w zespole - jak rozpoznać kluczowe pułapki - jak wdrażać sprawdzone metody z zakresu komunikacji interpersonalnej - jak komunikować w sytuacjach trudnych i kryzysowych