Opis szkolenia

E-biznes ogłaszany jest w mediach jako remedium na wszechobecny kryzys. Czy tak jest w istocie? Nieustanna walka o klienta, dynamiczny rozwój technologii, dominująca wciąż pozycja serwisów resellingowych – wszystko to sprawia, że życie internetowego sprzedawcy nie jest usłane różami. Według ogłaszanych corocznie raportów ponad 60% polskich e-biznesów to jednoosobowe działalności gospodarcze, które nie mają siły przebicia, a często brakuje im również możliwości, aby utrzymać się na rynku dłużej niż rok. Jak próbować temu zaradzić? Jak dobrze zaplanować swój e-biznes? O tym dowiesz się na szkoleniu „E-biznes na start”.

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  1. Omówienie klasycznych sposobów rozpoczęcia działalności handlowej przez internet
  2. Rodzaje i typy narzędzi e-commerce’owych (platformy, porównywarki, sklepy, portale resellingowe, rodzaje oprogramowania)
  3. Popularne mity e-biznesu – próba zmierzenia się z ponad dziesięcioletnimi doświadczeniami polskiego e-commerce
  4. Strategia vs. taktyka – co wybrać, na jaką branżę się zdecydować – z wykorzystaniem dostępnych na rynku narzędzi e-biznesowych
  5. Case study w trakcie warsztatów – omówienie przypadków konkretnych problemów e-biznesu.
  6. Prawne aspekty działalności w internecie

Dla kogo?

Dla planujących rozpocząć działalność handlową w internecie. Dla tych, którzy już zaczęli, ale jeszcze nie wiedzą, w jakim kierunku się rozwijać. Dla wątpiących w to, że e-biznes ma dla nich jeszcze jakikolwiek sens.
Zapytaj o to szkolenie

Ekspert prowadzący to szkolenie

Mariusz Wesołowski

E-commerce | Marketing internetowy

Jestem pasjonatem e-commerce i nowoczesnych technologii. Doświadczenie zdobywałem w Grupie Allegro, w której od 2008 roku byłem koordynatorem ds. edukacji w dziale marketingu Allegro.pl. Moim najważniejszym projektem było stworzenie Edukacyjnych Spotkań Allegro, które w latach 2009-2012 odbywały się we wszystkich miastach wojewódzkich w Polsce. Współtworząc Akademię Allegro, równie intensywnie, co projekty terenowe, rozwijałem e-learning. Po odejściu z Grupy Allegro regularnie angażowałem się w prowadzenie szkoleń, m.in. w ramach projektu Akademia Onet. W swoim szkoleniowym portfolio mam również takie firmy, jak Agora S.A. czy EduInvest.

W latach 2008-2009 byłem koordynatorem, egzaminatorem, wykładowcą, a także autorem programu dydaktycznego dla projektu "e-Handel" przeprowadzanego w Wyższej Szkole Handlu i Usług w Poznaniu. Prowadzę wykłady z e-biznesu i e-marketingu na studiach podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu oraz zajęcia w ramach kursu „Marketing w sieci. Radykalnie praktyczne szkolenia” przeprowadzanego w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.
Bloguję w NaTemat.pl, regularnie piszę felietony dla branżowego magazynu Proseed. Jestem współautorem kilku książek, m.in. "Małej encyklopedii obciachu", a także "Tomów Kultury" (lata 70.& 80.) we współpracy z EMPIK oraz wydanej nakładem wydawnictwa Helion, bestsellerowej "Biblii e-biznesu", która zdobyła prestiżową nagrodę "Economicus 2014".

Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

*niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą