Zapytaj o to szkolenie
Ekspert prowadzący to szkolenie
Katarzyna Jędruszczak
Zarządzanie | HR | Zarządzanie sprzedażą | Sprzedaż i obsługa klienta
Moim ulubionym zawodowym słowem jest „konkret”, a dewizą biznesową - taka współpraca z Klientem, po której Klient zdecydowanie i z pełnym przekonaniem poleca mnie innym. Ze szkolenia musi wynikać zmiana wraz z planem wdrożenia jej w życie.
Doświadczenie zdobywałam realizując przez ostatnie 10 lat kilkaset projektów poprawiających efektywność przedsiębiorstw: projekty i wdrożenia systemów ocen, systemów rekrutacyjnych (w tym Assessment Centre), systemów motywacyjnych, strategii szkoleniowych, systemy tzw. „zarządzania kompetencjami”. Na stałe współpracuję z kilkoma firmami szkoleniowo-doradczymi. Jestem wykładowcą Wyższej Szkoły Bankowej i SGH, autorką artykułów (m.in. dla gazety MSP oraz Gazety Prawnej), konsultuję projekty start-up’owe.
Poza pracą jako trener pracowałam jako handlowiec, HR Business Partner oraz dyrektor sprzedaży.
Moje kwalifikacje potwierdzają również: dyplom MBA (University of Illinois), certyfikat TROP z rekomendacjami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, certyfikat Master of NLP, akredytacja PARP, a przede wszystkim referencje Klientów.
Zapytaj o to szkolenie
Metodyka prowadzenia szkolenia
To szkolenie jest przygotowywane i (ewentualnie) prowadzone przez zespół trenerów, tak aby zapewnić kompleksowy rozwój umiejętności autoprezentacyjnych uczestników. Organizowane jest wyłącznie w małych grupach, do 5 osób. Dowiesz się:
Jak wykorzystać swoje atuty dla lepszego wpływu na grupę. Nauczysz się: Odpowiednio posługiwać się komunikacją werbalną i niewerbalną podczas przemówień do zespołu.