Opis szkolenia

Wszystko jest komunikacją – to nie trywialny frazes, to fakt. Komunikujemy sobą, naszym wizerunkiem, naszym głosem i naszym milczeniem. Nie inaczej robią firmy i marki – jedne dobrze, inne fatalnie. O tym jak wykorzystać wszystkie możliwe narzędzia i komunikować spójny wizerunek dowiesz się na tym szkoleniu. Branding, tożsamość, CI, komunikacja wizualna i perswazyjna – wszystko, czego potrzebuje twoja firma, by skutecznie przemówić do odbiorcy.

Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143

Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:

Zapytaj o to szkolenie

Ramowy program szkolenia:

  1. 1. Uniwersalny model komunikacji
    • model AIDA
    • podstawy psychologii poznawczej
    • żelazne zasady komunikacji
  2. 2. Branding, czyli co?
    • potęga wizerunku firmy
    • komunikacja wizualna marki
    • elementy składowe brandingu
    • CI
  3. 3. Ustalanie kierunku
    • analiza wizerunku
    • określanie wizerunku
    • budowanie wizerunku
  4. 4. Narzędzia komunikacji marki
    • wizerunek
    • eventy
    • ambient
    • gadżety
  5. 5. Podsumowanie

Dla kogo?

To szkolenie skierowane jest do menadżerów działów marketingu, promocji i reklamy oraz wszystkich realizujących zadania w obszarze wizerunku i tworzenia silnej marki. Zarówno zarządzający zespołami, jak i specjaliści pracujący nad poszczególnymi elementami wizerunku firmy skorzystają z wiedzy przekazywanej w formie praktycznych case studies.
Zapytaj o to szkolenie

Ekspert prowadzący to szkolenie

Piotr Bucki

Zintegrowana komunikacja marketingowa | Strategie w biznesie | Branding i komunikacja wizualna | Inbound Marketing

Jestem zwolennikiem szkoleń opartych na głębokiej i szczerej analizie zasobów i kompetencji. Wierzę w programy treningowe, które skutkują realną zmianą nawyków i w rozwój oparty na uczeniu się na błędach popełnianych na drodze osiągnięcia mierzalnych celów. Uważam, że nie ma skuteczniejszej metody działania niż… po prostu działać.

Doświadczenie i wiedzę zdobywałem realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie Nokaut, Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym, Wydawnictwie Pedagogicznym OPERON, Travel World Passport, NextData, This Is Paper i wielu innych. Tworzę strategie marketingowe i komunikacyjne dla krajowych i zagranicznych klientów.

Jestem certyfikowanym coachem w obszarze Business and Executive Coaching oraz trenerem kompetencji społecznych. Tworzę autorskie programy szkoleniowe w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej, wystąpień publicznych, komunikacji interpersonalnej oraz motywacji. Prowadzę szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów w zakresie technik wzmacniania przekazu oraz perswazji w wystąpieniach publicznych. Specjalizuję się w zagadnieniach tworzenia efektywnych prezentacji biznesowych z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi komunikacji wizualnej, opartych na psychologii poznawczej.

Jako wykładowca współpracuję z Wyższą Szkołą Bankową, Polsko-Japońską Wyższą Szkołą Technik Komupterowych oraz Uniwersytetem Gdańskim.

Zapytaj o to szkolenie

Metodyka prowadzenia szkolenia

Podczas tego szkolenia będziemy bazować na najnowszych badaniach dotyczących strategii budowania marki, zastosujemy nowatorskie podejście pryzmatu Kapferera i metodologię Simona Sineka. Nie będziemy pracowali na abstrakcyjnych schematach, ale stworzymy rozwiązania dla twojej organizacji i twoich projektów.
  • Dowiesz się:
  • - co wpływa na postrzeganie twojej marki
  • - czy i kiedy warto przeprowadzić rebranding
  • - jakie są narzędzia analizy tożsamości
  • Nauczysz się:
  • - jak zarządzać poszczególnymi jej elementami
  • - jak wykorzystywać zebrane wnioski do tworzenia spójnej tożsamości
  • - jak włączyć do procesu tworzenia marki swoich klientów
  • - jak włączać branding w działania z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej
  • Masz pytania? Zadzwoń: +48 502 571 143 lub napisz do nas!

    Dbamy o Twój czas, odpowiemy w ciągu 24h

    *niewymagane | ** My też nie lubimy spamu. Gwarantujemy, że adres posłuży nam tylko do kontaktu z Tobą