Zapytaj o to szkolenie
Ekspert prowadzący to szkolenie
Piotr Bucki
Zintegrowana komunikacja marketingowa | Strategie w biznesie | Branding i komunikacja wizualna | Inbound Marketing
Jestem zwolennikiem szkoleń opartych na głębokiej i szczerej analizie zasobów i kompetencji. Wierzę w programy treningowe, które skutkują realną zmianą nawyków i w rozwój oparty na uczeniu się na błędach popełnianych na drodze osiągnięcia mierzalnych celów. Uważam, że nie ma skuteczniejszej metody działania niż… po prostu działać.
Doświadczenie i wiedzę zdobywałem realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie Nokaut, Gdańskim Wydawnictwie Psychologicznym, Wydawnictwie Pedagogicznym OPERON, Travel World Passport, NextData, This Is Paper i wielu innych. Tworzę strategie marketingowe i komunikacyjne dla krajowych i zagranicznych klientów.
Jestem certyfikowanym coachem w obszarze Business and Executive Coaching oraz trenerem kompetencji społecznych. Tworzę autorskie programy szkoleniowe w obszarze zintegrowanej komunikacji marketingowej, wystąpień publicznych, komunikacji interpersonalnej oraz motywacji. Prowadzę szkolenia oraz coachingi dla liderów i menedżerów w zakresie technik wzmacniania przekazu oraz perswazji w wystąpieniach publicznych. Specjalizuję się w zagadnieniach tworzenia efektywnych prezentacji biznesowych z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi komunikacji wizualnej, opartych na psychologii poznawczej.
Jako wykładowca współpracuję z Wyższą Szkołą Bankową, Polsko-Japońską Wyższą Szkołą Technik Komupterowych oraz Uniwersytetem Gdańskim.
Zapytaj o to szkolenie
Metodyka prowadzenia szkolenia
Podczas tego szkolenia będziemy bazować na najnowszych badaniach dotyczących strategii budowania marki, zastosujemy nowatorskie podejście pryzmatu Kapferera i metodologię Simona Sineka. Nie będziemy pracowali na abstrakcyjnych schematach, ale stworzymy rozwiązania dla twojej organizacji i twoich projektów. Dowiesz się:
- co wpływa na postrzeganie twojej marki - czy i kiedy warto przeprowadzić rebranding - jakie są narzędzia analizy tożsamości Nauczysz się: - jak zarządzać poszczególnymi jej elementami - jak wykorzystywać zebrane wnioski do tworzenia spójnej tożsamości - jak włączyć do procesu tworzenia marki swoich klientów - jak włączać branding w działania z zakresu zintegrowanej komunikacji marketingowej