Opis szkolenia
Zarządzanie relacjami z klientami jest obecnie jednym z głównych wyzwań stojących przed firmami. Właściwa analiza profilu oraz dobór oferty pod konkretnego klienta przyczynia się do zwiększenia efektywności działań związanych z pozyskiwaniem nowych i utrzymaniem obecnych klientów.
Zadaj nam pytanie lub zadzwoń: +48 502 571 143Czym nasze szkolenie różni się od innych podobnych, z którymi być może miałeś do czynienia:
Dla kogo?
Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich osób mających styczność z klientem (zarówno bezpośrednio jak i pośrednio) – pracowników działów obsługi klienta lub działów handlowych.Ekspert prowadzący to szkolenie
Metodyka prowadzenia szkolenia
Warsztat przedstawia sprawdzone rozwiązania w zakresie zarządzania relacjami z klientami oraz konkretne przykłady wykorzystania elementów CRM w praktyce. Dowiesz się: Jak zarządzać relacjami z klientami zarówno na etapie ich pozyskiwania, jak i utrzymania Nauczysz się: Narzędzi i rozwiązań, które wspomogą cię w codziennej pracy z klientami